Share This Story, Choose Your Platform!
Φοβερή Ρόγκα: «Μου άνοιξε η όρεξη για… ευρωπαϊκό, ονειρική σεζόν» (vid)
Η αρχηγός του Παναθηναϊκού δάκρυσε με το τέλος του αγώνα στο Μετς, αποθεώθηκε από τον κόσμο, εξέφρασε την περηφάνεια της και έδωσε το… σύνθημα ενόψει του επόμενου στόχου, δηλώνοντας ότι θα συνεχίσει με το τριφύλλι!
Αναλυτικά, όσα είπε η Πένυ Ρόγκα στην κάμερα της ΕΡΤ ως πρωταθλήτρια Ελλάδας 2025-26, αλλά και της ζωής:
«Είναι μια ονειρεμένη χρονιά, τελείωσε με τον πιο όμορφο τρόπο. Είμαι υπερήφανη για την ομάδα μου, για όλον τον Παναθηναϊκό, γιατί είναι ένας σύλλογος πολύ μεγάλος και γιατί το αποδεικνύουμε καθημερινά, σε κάθε αγώνα, σε κάθε προπόνηση. Είμαι πανέτοιμη για του χρόνου, μου άνοιξε η όρε….ξη για τη νέα χρονιά και για το ευρωπαϊκό».







