Share This Story, Choose Your Platform!

Έξαλος ο Αταμάν: «Ο Μαρτίνεθ υπονόησε ότι μας βοήθησαν οι διαιτητές, πού είναι η τιμωρία του; – Θα παλέψουμε, αν όλα είναι δίκαια…»

Ο Εργκίν Αταμάν εμφανίστηκε ενοχλημένος στη συνέντευξη Τύπου εκφράζοντας τα παράπονά του για τη διαιτησία.

Ο Εργκίν Αταμάν στη συνέντευξη Τύπου μετά από το Game 4 κόντρα στη Βαλένθια εξέφρασε τα παραπονά του για τη διαιτησία και προέτρεψε το κοινό να δει το παιχνίδι για να διαπιστώσει τα λάθη.

“Εγώ πήρα τεχνική ποινή και με την πράξη αυτή προσπάθησα να αλλάξω τη ροή του παιχνιδιού και αυτό βοήθησε πολύ να κερδισουμε τα παιχνίδια εκεί. Έχω μιλήσει πάρα πολλές φορές για τη διαιτησία και έχω πληρώσει μεγάλο χρηματικό ποσό έχοντας δεχτεί το πέναλτι, σχεδόν 35.00 ευρώ αν θυμάμαι καλά. Και κατά πάσα πιθανότητα θα πληρώσω κι άλλα.

Ποια είναι η ποινή του κόουτς Μαρτίνεθ που μίλησε για τη διαιτησία που μας βοήθησε να κερδίσουμε στην έδρα της Βαλένθια. Καμία μέχρι στιγμής. Στη μεγάλη μου καριέρα ως προπονητής στα 25 χρόνια δεν έχω ξαναδεί τέτοια πράγματα να γίνονται. Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να πάω σπίτι μου και να ξαναδώ τον αγώνα”.

“Σίγουρα θα συγκεντρωθούμε.Οπως ακριβώς κερδίσαμε στη Μαδρίτη, στη Βαρκελώνη και δύο φορές στη Βαλενθια. Απλά χρειαζόμαστε να είναι όλα δίκαια. Είμαστε συγκεντρωμένοι, θα κερδίσουμε ακόμα μια φορά στη Βαλενθια αλλά κατά αυτόν τον τρόπο είναι πάρα πολύ δύσκολο”.

Share This Story, Choose Your Platform!

ΣΧΟΛΙΑ