Share This Story, Choose Your Platform!
Λύση συνεργασίας με 11 αθλητές ανακοίνωσε ο Παναθηναϊκός από τα τμήματα βόλεϊ
Ο πρωταθλητής Ελλάδας Παναθηναϊκός στο βόλεϊ ανδρών και γυναικών ανακοίνωσε τη λύση της συνεργασίας του με τρεις αθλητές από την ανδρική ομάδα και οκτώ από τη γυναικεία.
Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας του με αθλητές και αθλήτριες από διαφορετικά αθλήματα.
ΒΟΛΕΙ ΑΝΔΡΩΝ:Γρηγόρης Κοντοστάθης, Φίλιπ Σαβόφσκι, Σπύρος Μπακοδήμος
ΒΟΛΕΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ: Μαρτίνα Σάμανταν, Χάλι Μπένετ, Ειρήνη Χατζηευαστρατιάδου, Μανωλίνα Κωνσταντίνου, Εύα Τάνη, Άντζελα Παπά, Αφροδίτη Γιώτα και Όλγα Στράντζαλη»







