Share This Story, Choose Your Platform!
Γιατί δεν έπαιξε ο Σάντσες με την Γκόου Αχέντ Ιγκλς
Ο λόγος που δεν αγωνίστηκε ο Σάντσες απέναντι στην ολλανδική ομάδα, ήταν ένα σφίξιμο στο δικέφαλο που είχε νιώσει στην προπόνηση της Τετάρτης, την τελευταία πριν τον αγώνα με την Γκόου Αχέντ Ιγκλς.
Ο Χρήστος Κόντης θέλησε να τον προφυλάξει και γι’ αυτό ο Πορτογάλος χαφ δεν σηκώθηκε ούτε για ζέσταμα στη χθεσινή αναμέτρηση στο ΟΑΚΑ.







