Share This Story, Choose Your Platform!
Το μήνυμα του Παναθηναϊκού μετά την Μπολόνια: «Κάθε πρόκληση ένα βήμα μπροστά, συνεχίζουμε μαζί»!
Ο Παναθηναϊκός έστειλε μέσω social media το μήνυμά του μετά την ήττα από τη Βίρτους στην Μπολόνια.
Έχοντας σημαντικές απουσίες αλλά και παίκτες επηρεασμένους από τραυματισμούς, ο Παναθηναϊκός έκανε κάκιστη εμφάνιση στην Μπολόνια και ηττήθηκε με το βαρύ 92-75 από τη Βίρτους.
Παρά την ήττα, η σεζόν μόλις έχει ξεκινήσει και τίποτα δεν κρίνεται από ένα αποτέλεσμα. Ο δρόμος είναι μακρύς και οι «πράσινοι» έχουν τη δυνατότητα να επιστρέψουν ακόμη πιο δυνατοί. Άλλωστε, καμία ομάδα δεν φτάνει αήττητη στο φινάλε μιας απαιτητικής χρονιάς.
Μέσα από τα social media, ο Παναθηναϊκός έστειλε το δικό του μήνυμα ενότητας και πίστης για τη συνέχεια, γράφοντας: «Κάθε πρόκληση, ένα βήμα μπροστά. Συνεχίζουμε να ανεβαίνουμε, μαζί!».
Every challenge, a step forward.
We keep on rising, together! ☘️#WeTheGreens #paobcaktor #Club1908 pic.twitter.com/Pf9r87rGSU
— Panathinaikos BC (@Paobcgr) October 25, 2025







