Share This Story, Choose Your Platform!
Αταμάν: «Ο Φαρίντ είχε τρομερή συνεισφορά στα λεπτά που έπαιξε»
Μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού AKTOR κόντρα στην Παρί ο Εργκίν Αταμάν στάθηκε στην συνεισφορά του Κένεθ Φαρίντ στο ντεμπούτο του.
Αναλυτικά τα όσα είπε στη συνέντευξη Τύπου:
«Ήταν επιθετικά ένα aggressive παιχνίδι. Πιστεύω μοιράσαμε καλά την μπάλα στην επίθεση, βρήκαμε καλές λύσεις. Έχουμε 27 ασίστ. Αμυντικά κάναμε κάποια λάθη. Έκαναν επιθέσεις νωρίς και έπαιρναν σουτ που είναι δύσκολο να αμυνθείς. Βρήκαμε τρόπο να κερδίσουμε το ματς. Ένα από τα καλύτερα πράγματα για εμάς είναι ότι ο νέος μας παίκτης, ο Φαρίντ, είχε τρομερή συνεισφορά στα λεπτά που έπαιξε».
«Κάναμε μία μεγάλη προσπάθεια για να κερδίσουμε την Παρί. Είναι τρομερή ομάδα, παίζει όμορφο μπάσκετ. Όλοι μπορούν να σουτάρουν, έβαλαν μεγάλα σουτ. Κερδίσαμε με την επίθεση. Βρήκαμε ωραίες φάσεις στην επίθεση, ανοιχτά σουτ. Δεν είναι εύκολο να κερδίσεις την Παρί εδώ και όταν παίζουν με αυτό το τέμπο».
Για τον Φαρίντ: «Είχε μεγάλη συνεισφορά με μία προπόνηση. Ήρθε το Σαββατοκύριακο στην Αθήνα. Χρειαζόμασταν έναν πραγματικό σέντερ να προστατεύει το καλάθι. Επιθετικά έκανε σκριν, βοήθησε στα pick-and-roll. Αυτή η νίκη θα μας δώσει μεγάλη αυτοπεποίθηση».







