Share This Story, Choose Your Platform!

Τα πολλά λάθη έφεραν αγωνιστική παραφωνία

Categories: BLOGS - Last Updated: 12/01/2025 - Tags: , , -
Όταν παίζεις ντέρμπι και κάνεις επιπόλαια λάθη δεν κερδίζεις.

Για να τα κάνουμε λιανά. Από καταβολής του παγκόσμιου ποδοσφαίρου, όταν παίζεις ντέρμπι και κάνεις επιπόλαια λάθη δεν κερδίζεις.

Τα λάθη που έγιναν στη Λεωφόρο γίνονται σε επίπεδο ακαδημιών. Όχι σε ντέρμπι τέτοιας εμβέλειας κι από παίκτες που τα έχουν «φάει με το κουτάλι» τέτοια παιχνίδια.

Στο 0-1 , όπου νομίζω έχει ξεχαστεί ο Γεντβάι. Αυτό στο στατιστικά δεν καταγράφεται ως λάθος, αλλά τους καλύπτει και πρακτικά είναι λάθος! Έλλειμα αυτοσυγκέντρωσης.

Στην επόμενη μεγάλη φάση του αγώνα, κάνεις κλέψιμο με τον Τετέ (από σωστή πίεση ψηλά στην ΑΕΚ) στο 24′. Κερδίζεις πέναλτι, το χάνει ο Σβιντέρσκι και «παγώνει» τη φλεγόμενη Λεωφόρο.

Η ΑΕΚ με δύο μεγάλες φάσεις σε όλο το α΄ημίχρονο, έχει 2 γκολ… Απίστευτο! Αφού ο Γεντβάι στη… δύση του ματς, αντί να πασάρει στον αμαρκάριστο Καλάμπρια, κάνει το αδιανόητο.

Κουβαλάει μόνος την μπάλα και πέφτει πάνω στους αμυντικούς της «Ένωσης». Αφήνει την ομάδα του «γυμνή» στο επιθετικό τρανζίσιον των φιλοξενούμενων. Αφού κι ο Τετέ λείπει από δεξιά να «ντουμπλάρει», έχει ανέβει με τον Καλάμπρια.

Λάθος του Πάλμερ Μπράουν, παίρνει κόκκινη υπέρ της η ΑΕΚ κι ο Παναθηναϊκός «βγάζει τα μάτια του»…

Και κάπου εκεί πήγε η παλάντζα να γυρίσει. Με τον κόσμο να μπαίνει στο ματς, αφού η ΑΕΚ ήταν αδικαιολόγητα κακή στη συνέχεια. Ο Παναθηναϊκός ξεθάρρεψε. Βρήκε το γκολ με τον Τετέ , χωρίς πάντως να εχει μεγάλη φάση νωρίτερα. Έφερε και τις αποβολές στα ίσα.

Και κάπου εκεί μετά την επική ισοφάριση εκτέθηκε ξανά μόνος του. Χαρακίρι! Από νέο λάθος, ασυνεννοησία Πάλμερ Μπράουν – Ντραγκόβσκι. Όλα τα λάθη σε κομβικά σημεία για την ψυχολογία και το timing του ματς!

Δεν ήταν όμως μόνο αυτό! Ο Παναθηναϊκός, ενώ είχε ένα φορ να αντιμετωπίσει, προτίμησε να θωρακιστεί πίσω με τρεις στόπερ. Προφανώς είχε τους λόγους του ο Μπενίτεθ που γνωρίζει καλύτερα το σχέδιο από εμάς.

Όμως αυτό του να αφαιρέσει παίκτη απο τις υπόλοιπες γραμμές… Μπορεί να δούλεψε με την Στουρμ Γκρατς, αλλά η ΑΕΚ είναι ποιοτικότερη ομάδα. Δεν είναι τυχαίο ότι σε προηγούμενα ματς είχαμε διπλάσιους αριθμούς τελικών!

Για να επισημάνουμε επακριβώς τι συνέβαινε. Όταν κάνεις σε τέτοιο επίπεδο τέτοια λάθη, τα πλάνα επί χάρτου καίγονται. Και συν τις άλλοις, για να παίξεις με τριάδα πίσω πρέπει τα μπακ να…πετάνε!

Αν και ο Νίκολιτς «διάβασε» καλά το ματς, φρόντισε να κλείσει τον πιο κινητικό των «πράσινων», Ζαρουρί. Κατάφερε να απονευρώσει την μεσαία γραμμή του «τριφυλλιού». Με πρέσινγκ και άμυνα στο χώρο. Ενώ ο Καλάμπρια ήταν σε πιο χλωμή ημέρα αγωνιστικά. Και δεν υποστήριξε επιθετικά τον ρόλο του!

Ίσως ο Κώτσιρας να δικαιούταν παραπάνω χρόνο. Ίσως να χρειαζόταν καλύτερο αμυντικό τρανζίσιον και αλληλοκάλυψη. Αλλά δε γίνεται κάθε σοβαρό λάθος να είναι και μοιραίο.

Αυτό μεταβάλλει κάθε αγωνιστική εξίσωση! Ναι, το «τριφύλλι» μπορούσε να πάρει το Χ. Δεν ήταν αγωνιστικά ή δημιουργικά τόσο καλή η ΑΕΚ χθες. Απλά, δεν έδωσε χώρους και όποια λάθη έκανε μπροστά ήξερε να τα εξουδετερώνει πίσω, ώστε να μη δημιουργούνται εστίες κινδύνου!

Ο Παναθηναϊκός χθες κατάφερε να «αυτοκτονήσει». Ακόμη και για την ισοπαλία, απέναντι σε μια ΑΕΚ που ήταν στα μέτρα του.

Υ.Γ. Συν το ότι η διαφορά έχει ανοίξει βαθμολογικά. Κυνηγά πλέον τρεις ομάδες που διεκδικούν πρωτάθλημα και έχει να παίξει και τα τρία ντέρμπι εκτός.

 

Share This Story, Choose Your Platform!

ΣΧΟΛΙΑ