Share This Story, Choose Your Platform!
Κρατάει μόνο τη νίκη και πάει παρακάτω
Η νίκη επί της Κηφισιάς είναι σημαντική για τον Παναθηναϊκό για δύο λόγους. Πρώτον, για το σημαντικό τρίποντο με το οποίο το “τριφύλλι” κάνει το 3/3 στο Κύπελλο Ελλάδας και πάει φουλ για την τετράδα και την απευθείας πρόκριση στην επόμενη φάση.
Δεύτερον, για να υπάρξει μια πρώτη αντίδραση μετά την ήττα από την ΑΕΚ το βράδυ της Κυριακής και να ανέβει η ψυχολογία. Αυτό συμβαίνει μόνο μέσα απο τα επιτυχημένα αποτελέσματα.
Οι “πράσινοι” του Ράφα Μπενίτεθ πήραν, λοιπόν, τη σημαντική νίκη επί της αξιόμαχης και δυσκολοκατάβλητης Κηφισιάς του Σεμπάστιαν Λέτο, αλλά είχαν μια εμφάνιση που δεν τους επιτρέπει να σταθούν ιδιαίτερα κάπου αλλού, πλην του αποτελέσματος.
Το ματς ήταν πολύ κακό κάτω από δύσκολες συνθήκες και με έντονη βροχόπτωση στο δεύτερο ημίχρονο. Με 10 αλλαγές στο βασικό σχήμα από τον Ισπανό προπονητή, το “τριφύλλι” δεν μπόρεσε ποτέ να πιάσει υψηλά στάνταρ απόδοσης στο χορτάρι της Λεωφόρου. Έβγαλε ελάχιστες φάσεις, τρεις στο πρώτο ημίχρονο με Μπακασέτα, Τζούριτσιτς και Μπρέγκου, δεν απειλήθηκε από τους φιλοξενούμενους και βρήκε γκολ με πέναλτι του Μπακασέτα στο 68′, πέναλτι που κέρδισε ο Ινγκασον από ανατροπή του μέσα στην περιοχή.
Δεν υπάρχουν πολλά στα οποία στέκεσαι και μπορείς να αναλύσεις απ’ αυτό το ματς. Ένα απ’ αυτά είναι η νοοτροπία του Τάσου Μπακασέτα. Σε ένα κακό απόγευμα για την ομάδα, από τα πόδια του αρχηγού βγήκαν κάποια καλά πράγματα στις μοναδικές καλές ευκαιρίες στο πρώτο μέρος, ενώ αυτός ήταν που σημείωσε και το νικητήριο γκολ. Ο αρχηγός ήταν παράδειγμα για τους υπόλοιπους, οι περισσότεροι των οποίων δεν ακολούθησαν. Μπορούμε να προσθέσουμε στα θετικά τις καλές εμφανίσεις των Φικάι και Μπόκου. Ο πρώτος έπαιξε βασικός ως παρτενέρ του Ινγκασον στο κέντρο της άμυνας, έχοντας μια σοβαρή εμφάνιση και ο δεύτερος μπήκε αλλαγή και είχε κάποιες καλές ενέργειες ως δεξιός εξτρέμ.
Μέχρι να έρθει ο Ιανουάριος και να αποκτηθούν ποδοσφαιριστές που θα δώσουν ποιοτικό βάθος στο ρόστερ και θα διορθώσουν ανορθογραφίες του καλοκαιριού, ο Παναθηναϊκός οφείλει να κάνει δυο πράγματα: Να κερδίζει και να βελτιώνεται. Σήμερα έκανε μόνο το πρώτο.
Αρκετοί παίκτες που δεν έχουν λεπτά συμμετοχής και σήμερα πήραν την ευκαιρία από τον Μπενίτεθ, δεν την εκμεταλλεύτηκαν και αυτό είναι γεγονός. Ο κόουτς έχει πολλή δουλειά μπροστά του για να φτιάξει τον δικό του Παναθηναϊκό και το γνωρίζει καλύτερα απ’ όλους. Το βέβαιο είναι ότι εμφανίσεις όπως αυτή κόντρα στην Κηφισιά, παρά τις πολλές αλλαγές που θα γίνονταν ούτως ή άλλως, δεν πρέπει να επαναληφθούν στην πορεία…







