Share This Story, Choose Your Platform!

Μπενίτεθ σε Λέτο: «Τι χαρά που σε είδα» (pic)

Categories: ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ - Last Updated: 12/04/2025 - Tags: , , , -

Ο Παναθηναϊκός νίκησε χτες με 1-0 την Κηφισιά στην Λεωφόρο, σε ένα ματς όπου επέστρεψαν στο «σπίτι» τους ως αντίπαλοι του «Τριφυλλιού» οι Σεμπάστιαν Λέτο, Σωτήρης Κυργιάκος και Άγγελος Μπασινάς.

Ο Αργεντίνος μάλιστα ήταν και ποδοσφαιριστής του Ράφα Μπενίτεθ στην Λίβερπουλ (όπως και ο Κυργιάκος), με τον πολύπειρο τεχνικό του Παναθηναϊκού να εκφράζει την χαρά του για την συνάντησή τους.

«Τι χαρά που σε είδα» έγραψε χαρακτηριστικά στα social media, δημοσιεύοντας την φωτογραφία από την χειραψία τους αλλά και από την κοινή τους παρουσία στους Reds.

Δείτε το story του:

Share This Story, Choose Your Platform!

ΣΧΟΛΙΑ