Share This Story, Choose Your Platform!
Ο Τζαβέλλας πήγε στο Κορωπί και αποχαιρέτησε τους «πράσινους»
Ο Γιώργος Τζαβέλλας αποτελεί παρελθόν από τη θέση του διευθυντή ποδοσφαιρικού τμήματος του Παναθηναϊκού, με τον Κάρλος Ζέκα να αναλαμβάνει τη θέση του.
Ο Τζαβέλλας επισκέφθηκε το πρωί της Τρίτης το προπονητικό κέντρο των «πρασίνων» στο Κορωπί και αποχαιρέτησε τους παίκτες του «τριφυλλιού».
Το αποχαιρετιστήριο μήνυμα του Τζαβέλλα: «Σας ευχαριστώ πολύ γιατί είχαμε μια εξαιρετική συνεργασία. Σ’ αυτόν τον 1,5 χρόνο μου στην ομάδα χάρηκα ιδιαίτερα γιατί δουλέψαμε όλοι μαζί για να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Θέλω να σας ζητήσω να στηρίξετε τον προπονητή και τους ανθρώπους της ομάδας, να αγαπάτε τις οικογένειές σας γιατί το επάγγελμα του ποδοσφαιριστή έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια κι έχετε βάρος στους ώμους σας και να προσέχετε τους εαυτούς σας».







