Share This Story, Choose Your Platform!
Με Πάντοβιτς και Σφιντέρσκι στην Τούμπα – Η «πράσινη» αποστολή
Με πρωινή προπόνηση στο «Γ. Καλαφάτης» το Σάββατο, ο Παναθηναϊκός ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για τον κυριακάτικο εκτός έδρας αγώνα απέναντι στον ΠΑΟΚ (21/12, 19:30).
Το πρόγραμμα της ομάδας περιελάμβανε προθέρμανση, rondo, ασκήσεις τακτικής και ολοκληρώθηκε με εξάσκηση στις στατικές φάσεις. Σημαντική είδηση αποτέλεσε η επιστροφή του Μίλος Πάντοβιτς σε κανονικούς ρυθμούς προπόνησης, ενώ ο Γιώργος Κυριακόπουλος συνέχισε το ατομικό του πρόγραμμα.
Απόντες από το πρόγραμμα ήταν οι Ντέσερς και Λαφόν, οι οποίοι βρίσκονται σε αποστολή για το Κύπελλο Εθνών Αφρικής.
Αναλυτικά η αποστολή:
Ντραγκόφσκι, Κότσαρης, Σταμέλλος, Καλάμπρια, Τσιριβέγια, Τουμπά, Σιώπης, Ζαρουρί, Τετέ, Μπακασέτας, Πάλμερ – Μπράουν, Ίνγκασον, Τσέριν, Μαντσίνι, Σφιντέρσκι, Ταμπόρδα, Γεντβάι, Μλαντένοβιτς, Κώτσιρας, Τζούριτσιτς, Νίκας, Βίλενα, Πάντοβιτς.







