Share This Story, Choose Your Platform!
«Καταιγιστικές εξελίξεις με Τετέ και Γκρέμιο»
Καταιγιστικές είναι τις τελευταίες ώρες οι εξελίξεις γύρω από το μέλλον του Τετέ, όπως μεταφέρουν τα βραζιλιάνικα ΜΜΕ, τα οποία επιμένουν πως η Γκρέμιο έχει περάσει πλέον σε φάση ουσιαστικών διαπραγματεύσεων με τον Παναθηναϊκό για την απόκτηση του 25χρονου μεσοεπιθετικού.
Παρότι οι «πράσινοι» είχαν καταστήσει σαφές από την πρώτη στιγμή ότι δεν συζητούν παραχώρηση του ποδοσφαιριστή με απλό δανεισμό – ακόμη κι αν αυτός συνοδευόταν από υποχρεωτική οψιόν αγοράς για το καλοκαίρι – η στάση του ίδιου του Τετέ φαίνεται πως έπαιξε καθοριστικό ρόλο. Ο Βραζιλιάνος δείχνει αποφασισμένος να επιστρέψει στην πατρίδα του και, σύμφωνα με τα ίδια ρεπορτάζ, πίεσε προς αυτή την κατεύθυνση.
Μετά το αρχικό «όχι» από την ελληνική πλευρά, η Γκρέμιο επανήλθε με αναθεωρημένη πρόταση, προσαρμόζοντας το πλαίσιο της συμφωνίας. Το νέο μοντέλο προβλέπει δανεισμό του παίκτη με ρήτρα υποχρεωτικής αγοράς στο τέλος της σεζόν, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις που θα συνδέονται με την αγωνιστική του παρουσία.
Η ενεργοποίηση της υποχρεωτικής αγοράς θα εξαρτάται από την επίτευξη προκαθορισμένων στόχων, οι οποίοι θα αποτυπωθούν στο συμβόλαιο. Εφόσον αυτοί επιτευχθούν, η Γκρέμιο θα δεσμευτεί αυτομάτως να αποκτήσει τα δικαιώματα του Τετέ, διασφαλίζοντας την παραμονή του στο ρόστερ της και μετά το 2026.
Όπως αποκαλύπτει ο Βραζιλιάνος ρεπόρτερ Ζαν Λέμες, ο Παναθηναϊκός έδωσε τελικά το «πράσινο φως» στη νέα πρόταση. Η συμφωνία περιλαμβάνει καταβολή 500.000 ευρώ για τον δανεισμό, ενώ η υποχρεωτική αγορά τοποθετείται χρονικά στα μέσα του 2026.
https://twitter.com/DompaNews/status/2005442193386074301?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E2005442193386074301%7Ctwgr%5E0dea9bd23003fe8192b320666110806abeabbe90%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fmonobala.gr%2Fkataigistikes-exelixeis-me-tete-kai-gkremio%2F







