Share This Story, Choose Your Platform!

Επίσκεψη Αλαφούζου, Μητσοτάκη και Δούκα στο Βοτανικό – «Έτοιμο το γήπεδο τον Μάιο του 2027» (videos)

Categories: ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ - Last Updated: 12/30/2025 - Tags: , -
Στο νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού, στο Βοτανικό βρέθηκαν ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο ιδιοκτήτης της «πράσινης» ΠΑΕ, Γιάννης Αλαφούζος και ο δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας.

Από πλευράς της «πράσινης» ΠΑΕ βρέθηκαν επίσης στον χώρο ο Λεωνίδας Μπουτσικάρης, αλλά και ο Γιάννης Παναγιωτίδης, επιμελητής του έργου.

Συγκεκριμένα όσοι βρέθηκαν στο Βοτανικό έλαβαν αναλυτική ενημέρωση για την πορεία των εργασιών, ενώ ακολούθησε περιήγηση εντός του γηπέδου. Στη συνέχεια συνομίλησαν με τους μηχανικούς του έργου, οι οποίοι ενημερώσουν για το χρονοδιάγραμμα και, μεταξύ άλλων, για το πότε αναμένεται να ξεκινήσει η τοποθέτηση των επόμενων κερκίδων.

«Έτοιμο το γήπεδο τον Μάιο του 2027»

Όπως ειπώθηκε από τον ιδιοκτήτη της «πράσινης» ΠΑΕ, Γιάννη Αλαφούζο, τα έργα προχωρούν με τον ρυθμό που είχε ανακοινώσει η κοινοπραξία και το γήπεδο αναμένεται να είναι έτοιμο τον Μάιο του 2027.

«Το γήπεδο προχωράει με τους ρυθμούς που είχε πει η κοινοπραξία. Τα τσιμέντα θα έχουν τελειώσει τον Μάϊου του 2026 και το γήπεδο θα παραδοθεί τον Μάϊου του 2027. Θέλω να ευχαριστήσω την κυβέρνηση, την τοπική αυτοδιοίκηση, όλους τους εμπλεκόμενους σε αυτή την τεράστια προσπάθεια που πραγματοποιεί ένα όνειρο των Παναθηναικών. Το έργο είχε σχεδιαστεί αρχικά το 2008.

Θα ήταν πάρα πολύ ωραίο να κάνουμε μια εξέδρα του «Απόστολος Νικολαϊδης» το έχουμε συζητήσει και με τον δήμαρχο, σαν μουσειακό αντικείμενο και ένα γηπεδάκι να παίζουν τα παιδιά εκεί ώστε να έχει και στην Αθήνα ένα κέντρο να παίζουν τα παιδιά. Καλή χρονιά και καλή μας τύχη σε όλους».

 

 

 

 

Share This Story, Choose Your Platform!

ΣΧΟΛΙΑ