Share This Story, Choose Your Platform!

Έξαλλος Αταμάν: «Μου έλεγαν να μην έρθω στο Ισραήλ – Αυτό είναι πρόβλημα της Ευρωλίγκας»

Categories: ΜΠΑΣΚΕΤ - Last Updated: 01/23/2026 - Tags: , , , -

Αναλυτικά τα όσα είπε στη συνέντευξη Τύπου:

«Ήταν πολύ δύσκολο ματς και για τις δύο πλευρές. Για 40 λεπτά, με εξαίρεση μερικά pick-n-roll σουτ που δώσαμε στον Μπλατ, παίξαμε καλή άμυνα. Στην επίθεση παίξαμε καλά. Στην τελευταία περίοδο με 9 ελεύθερα σουτ, σκοράραμε ένα τρίποντο. Στο τέλος ήμασταν άτυχοι, χάσαμε δύο ελεύθερα τρίποντα και η Μακάμπι κέρδισε.

Πριν δύο χρόνια, στο ΟΑΚΑ, μετά το ματς, κάποιος μου είπε, δεν ξέρω ποιος από το Τελ Αβίβ, γιατί ήταν από τα αποδυτήρια, μην έρθεις στο Ισραήλ. Είμαι εδώ. Δεν με νοιάζει τίποτα. Το μόνο που πρέπει να σκεφτεί η Ευρωλίγκα όταν συγκρίνεται με το ΝΒΑ… Aν γίνει κάτι στο ΝΒΑ και ένας παίκτης ή προπονητής πρέπει να δουλεύει έτσι για 40 λεπτά… Αυτό είναι πρόβλημα της Ευρωλίγκας. Ήρθα, θα ξαναέρθω εδώ. Δεν με νοιάζει τίποτα. Αυτό είναι όλο. Σας ευχαριστώ».

Share This Story, Choose Your Platform!

ΣΧΟΛΙΑ